nervös

Jag är faktiskt lite nervös för ikväll, då dem säger att jorden ska gå under. Man vet ju aldrig nåt om framtiden liksom.

Sen har jag fått en kallelse till diabetessköterskan om tre veckor.
Känns inte heller bra. Men skiter i de snart. Tar hellre insulintababletter å äter som nu än att jag ska va så jävla strikt med maten jämnt, jag försöker äta bra å regelbundet men går inte alltid, jag är bara människa jag har också annat å göra än passa måltider. Jag är också sugen på en glass i värmen.
Så jag har gett upp å försöka förbättra allt, de får en bara att känna stress å press, å ångest så fort man ätit nåt gott eller att man va hungrig och åt lite extra mycket.

Sen är jag nervös för en sak till....

Men nu blev ja skitenödig hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0