Magknip

Min lilla skutta har fått magknip. Värst på kvällen men även på em. Det förstör hennes dagssömn eftersom hon inte kan komma till ro. Stackarn man känner sig så maktlös. Går liksom inte göra annat än byta ställning å prova sig fram tills de går över eller gör mindre ont. Funderar på å köpa nåt som heter pysventil. Ska hjälpa gaser ut. Googla om ni inte vet vad det är. Värt ett test. Känner det är värt allt bara det blir bättre.

Å Romeo har blivit hemsökt av ett monster. Bits å håller på hela tiden. Skrattar bara när man blir arg. Å när vi är ute ska han springa. Är ju bra iof men han springer rätt ut i gatan å skrattar åt oss när vi säger till att det kommer bilar. Ibland undrar jag om han e döv. Milda Matilda denna v ska andreas börja jobba. Lagom precis när Tilia börjat få magont å Romeo är jävligare än nånsin. Aja kan inte bli värre än att båda gallskriker i kör. Tur jag har öronproppar hemma. Blir ju så dumt också. Romeo undrar väl varför vi säger till när han skriker men intenär Tilia skriker. Inte lätt att förstå.


Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Prova annars sempers magdroppar, dom funkar bra på meja tkr jag !

2012-04-12 @ 14:55:56
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0