hur långt gången jag är egentligen?

Såhär är det.
När jag va på ultraljud i tisdags skulle jag vara i v 15 (14+0) och BF 6feb.
Men grejen är det att om man går på den 6 feb så är jag i v 16 (15+0) idag. Idag är det sönd. Det är fem dagar emellen så nåt har hon räknat fel.
 
Inte bara det, jag har alltid trott att jag är längre än vad det är sagt. Idag räknade jag bakåt i v och kollade när jag fick ett positivt gravtest. Då skulle jag vara i v 2+5. Kan man vekligen se de så tidigt på att gravtest. Befruktningen sker ju i v 2. Har för mig jag läst att man inte kan se förens v 4.

Nä  jag tror jag är längre. Tyckte även igår när jag skulle sova att de kändes som pirr i magen. Det skulle isf va också väldigt tidigt.

Inte för de spelar nån roll den kommer ju ändå när den kommer men iaf..

Nu ska jag å min huvudvärk lägga sig i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0