Romeo har ny idol

- Mamma!!! Poppo
( poppo=pippi)

Han ska kolla på de hela tiden om han får bestämma. Bilarna är inte alls lika skoj längre.
Tur vi drar iväg och kollar på fotboll snart, har nog sett den där pippiserien typ 5 gånger fick hem den förra v.

Jag har hittat så himla mycket fina kläder på nätet, man först ska jag veta vad de blir.
Åh är såå sugen kliar i shoppingfingrarna..

zaras webbshopp har ju hur mycket fint som, mest flickkläder men ändå.
Å jag är 80 procent säker på pojk.

En liten Elion (uttalas som Elliot fast finare med bara 1 L.) Ser de ut som just nu.
Får väl se hur många gånger man hinner ändra sig.
Och Andreas gillar till och med de namnet.


Kommentarer
Postat av: Deer

Åh, 8 dagar innan låter bra :)



Ska ni ta reda på vad det är, eller vänta? Varken jag eller min sambo kunde vänta ;)



Kram

2011-08-16 @ 10:44:23
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer
Postat av: Johanna

Vi kommer ta reda på det denna gång också, är också för nyfiken för att inte kolla. Får vänta tills v 21 långa veckor:)

2011-08-16 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0