ur funktion och v 17

Vårat internet hemma är just nu uppsagt, inte trasigt som jag trodde först.
Vi ska få eller vi har fått fibernät i vårat hus och det är klart och allt men de vi väntar på hos telia har inte kommit.
Skulle komma den 30e.

Ska bli skönt, kommer gå mycket fortare, även om jag tycker de gått fort nu me.
inbyggd rauter så man inte behöver ha datan på ett ställe med massa sladdar, super.

Är redan i v 17, tycker det går fort. Sen när skolan väl sätter igång kommer det bara smälla till.
Längtar så dant till jul.
Å då är jag stor. Antagligen större än jag nånsin varit då magen ser ut å va typ de dubbla mot med Romeo.
Hälften är väl fett.

Jag svettas som en gris varje gång jag rör mig, fy fan alltså jag menar svettas.
Har fått röda prickar på magen me å så kliar det.
Kliar gör de för huden töjs ut tror jag men prickarna vet i fan, läste att levern kunde va påverkad å då fick man prickar men jag vet inte, får höra men Bm nästa gång jag ska dit.
Och då är det ultraljud igen och jag kommer inte berätta för nån vad det är för sort där inne, bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det hoppas jag VERKLIGEN att du gör!!

2011-08-26 @ 09:46:36
Postat av: Matilda

Det måste du berätta! Jag vill också veta! :)

2011-08-26 @ 12:16:43
URL: http://mahilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0