De blir inte alltid som man tänkt

Igår skulle vi springa, hann inte och Amanda hade diarre och magknip. Idag skulle vi springa men då hade jag magknip men ingen diarre. Tack gode gud. Men vi cyklade istället. 1,5mil iaf all träning är bättre än ingen kom vi fram till när vi bankade våra kloka huvuden ihop.

Skattepengarna och jämnstäldighetspengarna har kommit gutt, ska in te stan å köpa min ett par jobbarbyxor tänkte ja.

Sen ska jag åka och ta blodprov. Långtidssockret. Ska till diab.ssk på månd.

Storstädat har jag hunnit med idag också. Jag som skulle sova länge eftersom jag ska jobba, men ikke vaknade kl 9.

Amanda å Romme på stranden i förrgår.



I sina nya badkalsingar


Romme på sitt bästa goshumör mys





Kommentarer
Postat av: Amanda

oh vilken goseplutt! :)

2011-06-11 @ 23:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0