sommardag

Idag har Romeo och jag varit lediga båda två, eller okej vi va i skolan i ca 40min, Romme va med mig på min avslutning, han satt still som ett ljus i mitt knä.

Sen har vi i stort sett varit ute hela dagen. Undantag när vi åt lunch, sen har vi varit i temalekparken gånger 2 ena gången med Amanda, och promenerat, ätit mjukglass i solen (Romme) en riktig sommardag med andraord. Härligt.
Nu ligger han som en utslagen hjälte å sover i vagnen.

Nu ska vi åka och handla, sen till mamsen och äta kalops, sen drar jag nog iväg å tittar lite på fotbollen.
Imån är vi lediga hela familjen, så himla härligt sånna dagar gillar vi. Mitt i veckan också dessutom.
Vilken tur att fotbollen imån är kl 3. Underbart med fint väder å kolla match.
Då drar Romme och jag mot fårbo.
Vilken tur för jag hade nästan tänkt att ändra bredvidgångsnatt pga av att jag trodde jag missade fotbollen:)
Nu slapp ja de.


Kommentarer
Postat av: Amanda

mer bilder på bloggen tycker jag!!! :)

2011-06-02 @ 11:11:21
Postat av: Mamsen

...eller blogga överhuvudtaget:)

2011-06-07 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0