kläder jag köpte

Blev mest kläder till Romme i Ullared. Ska visa några av dem.
Lite saker till iphonen
Gardiner
Påslakan
Förbrukningsartiklar
Nån skärare till grönsaker mm
underkläder
Födelsedagspresenter till Romme mindre än 2mån kvar tills han blir 2år ...2ÅR!!!! Det är inte klokt, min bebis.
Vart tog detta året vägen han fyllde ju nyss 1år.

Funderar på att åka över till Gotland även i år, nån som e sugen på att följa med? Ska se om vi kan låna huset v 31 el 32.... 
Förra året ångrade vi oss att vi inte stannade en hel vecka , men å andra sidan va de ju utomlandsvärme. Är det åligt väder räcker ju ett par dagar..
Man har ju ingen aning och båten måste ju bokas.
Nån som kan spå?

Nu ska jag sätta mig på balkongen å plugga i fåtöljen. Gutt.
Läser om stress och kriser.










Såklart man måste ha färdsgodis hem.
Peter och Andreas hade en diskussion om vilket godis som va färskast
Godisbutiken i Vetlanda som vi köpte detta eller Tokiga ture i Kalmar.
Jag måste därför säga min åsikt i de hela.
Av dem sorterna JAG köpte och brukar köpa på tokiga ture , så tycker jag nog att tokiga ture har mest färskt. Men å andra sidan kanske jag har tur med de sorter jag köper:)

Men Peter mina remmar jag köpte dem smälte iaf i munnen. :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vi vill följa med till Gotland!!! Pratade om det igår att vi ville åka dit.

2011-05-09 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0