Läkarbesök

Kl 11 ska jag dit, med mina prickiga ben. Men jag vet redan nu hur de blir jag får nån jävla salva å smörja med som inte gör ett skit.
Dem frågade om jag har rakat benen, eh ja nu, inte fan gå jag dit med 3cm långt hår på benen, då ser dem ju inte prickarna. Men dem beror inte på de, tror dem jag hade sökt läkare om jag rakat benen och de blev lite prickiga hallå...

Får väl passa på å ta upp eksemet på handen igen me då, de blir ju inte bra de heller.
Denna gång ska jag ha med Andreas som kan säga till lite och inte som jag sitter å säger okej okej.
Men innerst inne är jag förbannad å vill skrika gör nåt för helvete..

Herregud 24år och tar med sambo på läkarbesök. Det är jag de.
Föda barn kan jag göra själv men inte gå till läkarn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0