lättnad

Tror provet gick allt annat än bra, massa ord å frågor som jag inte sett röken av i boken eller från mina papper. Det är så typiskt hon, och kan säga att de va inte bara jag som aldrig hade hört talas om de. Orkar inte bry mig om de provet, nu är det gjort iaf. Å de e skönt. Några dagar ledigt från plugg och sen är det nytt prov om stress och kriser på ons nästa vecka.

Romeo somnade sent igår igen kl 11 närmare bestämt, somnade i bilen på väg hem från fotbollen kl åtta typ smidigt tänkte ja, men klart han vaknade när vi kom hem. Låg nog i sängen med han till kl 9 sen gav jag upp för då skulle jag se en unge i minuten. Han låg i mitt knä med nalle å tutte men pratade å pratade å pratade.
Ändå vaknade han av sig självt kl sju idag.

Här sitter jag med massa borde.
vika tvätt
gå te gymmet
eller ut å springa
för ikväll hoppar jag träningen
är pisstrött och har huvudvärk
men orkar inte göra nåt.
ibland är det skönt å bara vila.
väntar nog liiite tag till innan jag viker iallafall några klädesplagg.

Handla står nog på dagens schema me. Attans att det bara e tisdag jag e så godigsugen.
Gills det att man har fuskat om ingen ser?
Det brukar jag intala mig själv ibland.
Eller så lagar jag nåt sötare som plättar med grädde å sylt å äter fort som fan innnan jag hinner ångra mig å komma på att jag e onyttig.
Det kunde ju åtminstånde vara varmt ute så man fick äta en giltlig glass, för så fort det är varmt är det tillåtet, de känns likom mycket bättre då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0