Nu börjar de bästa

Sommarlovet!
Okej egentligen slutar vi på ons men det är bara massa fika fram tills dess, vi e helt klara.
Etik VG
psykologi MVG
social omsorg VG
omvårdnad får vi se idag.

Fika e ju roligt å gå te skolan nu å bara frestas när man inte får äta ett skit. Inte ens en fralla, för de tål inte mitt jävla socker.
Aja en så länge har jag klarat mig bra, inga större sug, försöker tänka på kroppen ist, jag går ju inte upp i vikt när jag äter såhär bra.
Ska köpa colalight å frysa ner i glasspinnehållare, det funkar för sockret och när man e glassugen, vet ni att vi har en gb klassiker i frysen och jag har inte ens varit nära och tagit någon.
Men kan erkänna att jag kom på de nu för hade glömt bort de.:)
men jag är så nöjd över mig själv när jag gått en dag utan sött.

Igår syndade jag. Lagade flygande jakob min absoluta favvo och jag tog två portioner, vilken också höjer men jag va både hungrig å sugen.
Nåt får man väl unna sig.

Har precis skrivit dagisschema för Romme. Vad bra han får de över sommarn. Snitt 2dagar i veckan på dagis sen ledig v 28-34 Han får iaf 7v sommarlov.
Gulleplutt va kul vi ska ha i sommar.

Hoppas våra bonuspengar kommmer snart. redan pank då jag bara fick typ hälften studielån denna månad.
Så kära folk nu vill vi bli bjudna på mat...

Match ikväll och jag e sååå nervös. Är ju mot krokstorp, och förlorar vi kan jag inte gå i skolan näsa termin. Har en kifare i klassen å en mamma till en annan.
Så ikväll är det blodigt allvar. dessutom spelar halva innebandyn där.
Jag kan faktiskt inte spela mer innebandy om vi förlorar så är det bara.
Hoppas verkligen vi får har ett bra lag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0