smart val?

Tror minsann att jag lyssnar på min kloka mamma som tyckte vi skulle skita i vagnen.
Sparar dem pengarna och åker till Ullared på lörd istället.
Ska minsann få Andreas och följa me, måste dock fixa barnvakt innan.
För jag tänker iaf inte handla hem massa saker som jag vet att Andreas ändå kommer beställa av mig.

Fick tillbaka ett prov idag som vi hade innan lovet om diabetes, mag och tarmsjukdomar och sjukdomar i cirkulationsorganen.
Fick faktiskt mitt andra MVG av två möjliga i de ämnet omvårdnad. Och det är ändå de ämnet som jag tycker är klart viktigast och kunna. Det ända ämnet som inriktar sig på sjukdomar och omvårdnaden.
Bra va?
Jag är nöjd. Kan inte påstå att det har krävts speciellt mycket plugg heller så jag är nog en naturbegåvning:)

Hoodtröja - 100% BomullT-shirt - 100% BomullJoggingbyxa - 100% Bomull
Detta fick Romeo av farmor igår. Ja hon tycker Romeo ska ha turkost.
Åh vad jag älskar handla kläder till Romeo, längtar tills han växer ut lite och behöver nytt:)
Kollar på olika sidor varje dag och lägger i varukorgen och lixom får låtsas att jag skickar efter.
Det känns roligt bara de.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Åh vad fint...o jag håller med farmor ang. färgen !!

2011-05-04 @ 15:40:50
Postat av: Amanda

Haha låtsas att skicka efter :) duktig du är Johanna MVG va inte dåligt :)

2011-05-04 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0