temalek

Började dagen så duktigt med att ta en löprunda, shit va jobbigt kändes som de va 100grader i solen, trodde helt allvarligt att jag skulle svimma när jag kom hem.
Men de gjorde jag minsann inte.

Brott in i duschen för att hinna te skolan, där trodde dem jag hade solat, röd som en kräfta, kändes som jag fortfarande eftersvettades.
Gick igenom cancer idag.
Långvarig nässnuva kunde va cancer.
- Sofie det har ju jag
-sen trötthet
Men sofie jag har nog cancer.
Sår som inte hade nån förklaring till varför dem uppstod.
-Men sofie mitt eksem, det är nog cancer

All denna kunskap jag får om olika sjukdomar är inte bra. Jag har blivit hypokondiker, jag tror jag har alla sjukdomar vi går igenom.
Förra veckan hade jag magkatarr, nu cancer. Fel på tarmarna har jag me.
Vart ska detta sluta.

60 procent av all cancer botas helt.
Sen finns de ju sånna där läskiga cancer som man inte märker förens det har gått långt, cancer i gallblåsan tex.
Metastaser i magen som sprider sig in i alla vävnader runt omkring.
usch.
Viss ärftlighet är det me. Hoppas gärna över en generation. Morfar, farmor, detta är som bäddat för att jag ska åka dit.
Nej nej positivt tänkade.
Lungcancer ökar, 8 av 10 av dem fallen är rökare. De känns ju iaf tryggt.

Undra om man kan få cancer av godis me, då ligger jag illa till vill ja säga.

Nu lämnar vi detta elende, och går till nåt positivt.
Jag och min solstråle har varit i temalekparken.
Han sprang å sprang å sprang. Skulle åka den stora jag vet inte hur de stavas så skriver som de låter russelkanan. rutchkanan ah inte vet ja. Ni fattar. Han sprang mot den några meter vände sig om mamma? ja spring du jag väntar här och tar emot dig. Lilla gull.
Kan inte hålla mig för skratt när dem små benen springer för fullt ser så sött ut.
Stolt va han när han åkte själv.




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så himla go . Längtar efter honom .

2011-05-14 @ 17:35:49
Postat av: Mamsen

...o cancer livnär sig på socker...

2011-05-14 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0