Ullared

Det blir Ullared på lördag, min kära sambo gick med på de om jag körde...
Kan jag väl.
Nu gäller de bara fixa barnvakt till Romme, för han tar jag inte med i denna ålder, trots att de gick bra sist men då va han liten å sov typ hela tiden.
Nu skulle han protestera och springa omkring och riva ner saker, och jag skulle inte kunna shoppa i lugn å ro skulle ha full koll på han så han inte försvinner.
Eller så skulle han vilja bli buren hela tiden och de går ju inte.
Så nej lugn å ro utan att behöva tänka på att han ska ha mat å bytas på å bajsat å ska hit å dit.
Så får hoppas nån snäll själ säger ja.
Ska höra med farmor.
Amanda? Matilda? lörd? ni kanske kan hjälpas åt annars.?

Vad ska jag handla?

- Regnställ till Romme ( byxorna han har nu skär upp i skrevet ser inte skönt ut)

- Sån där man har runt armen till iphonen när man är ute å springer.

- Ny billaddare våran är redan trasig ( från ullared)

- Lite sommarkläder till Romme

- Badshorts

- födelsedagspresenter till Romme. Lego iaf och pettson böcker ( de gillar han, så mkt och berätta om )

- Ev rutchkana som han kan ha hos farmor å farfar. Såg de sist jag va där och vi är ju där så ofta ändå.

De är väl de. Sen blir de väl 1000 andra saker me.





Har just nu 3timmar håltimma från skolan, passade på att åka hem och äta rester från igår.

Ska passa på och även göra en uppgift/litet arbete som vi ska göra.

Då känner jag mig nöjd att det är klart och kan koppla av å slippa pressen sen.

Blir även fotbollsträning ikväll, men just nu e jag mer sugen på en löprunda va så himla gutt igår.

 

Är det nån som vill följa med på match imån i Fårbo? Andreas spelar.....

Amanda? Matilda? Daniel Ella? Annars får ni gärna ha Romme ist haha..

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hinner tyvärr inte, tenta på måndag :/

2011-05-05 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0