valborg och leo

Lördagen begav vi oss till Fam Hjelm. Romeo satt som ett klistermärke på mina ben typ den första halvtimman timman. Men tillsist satt de fyra största grabbarna framför en film i sisådär 5min.

Den ena killen är ca ett år äldre och Romeo skulle göra precis allt som han gjorde. Sprang efter och härmade varend rörelse. Och slängde han sig på golvet gjorde Romeo lika dant. Han gick och satte sig på golvet hos sin pappa och Romeo va såklart efter och satte sig brevid han också. Haha vad jag skrattade åt lilla plutten. Va så roligt å se hur han såg upp till de äldre.

På söndagen åkte vi till Kalmar för att sälja våran vagn, saknar den faktiskt lite känns som en familjemedlem.
Men men vill nog ändå testa nån annan vagn näste gång.
Skulle dock kolla på en sulky också men de hann vi inte för vi skulle hinna med Leos Lekland och hon som köpte vagnen va en timma försenad.:(
Den vagnen vi har nu är jättejobbig och gå promenader med, man får så ont i ryggen eftersom man måste gå framåtlutad för annars sparkar man i varukorgen hela tiden.









Haha kolla Romeo lite rädd tror jag allt, fast han skulle minsann upp igen å igen.



Finn ett fel?



Det va några bilder av lite av allt han gjorde på leos.
Så kul.
Man blir så glad när man ser hur roligt han tycker att det är.
Stängde kl fem å Romeo höll på att lägga bollar i en maskin som blåste upp dom i luften å vägrade gå hem.
Stackarn han förstår ju inte att de stänger.
Fick bära ut han skrikandes.
Nästa gång får vi nog se till å va längre än två timmar.

Idag ska Romeo för första gången i sitt liv till tandläkarn spännande.
Jag har försökt förbereda han lite å sagt att tandläkarn vill räkna dina tänder att man ska gapa och säga aaaa.

Mitt lillla gull finns ingen goare prick än han. <3

Nähe NU ska jag iaf nu måste jag plugga. Har inte gjort de än och det är prov imån.
Vad har de tagit åt mig, känner bara att detta är sååå tråkigt ocg såå onödigt, å så kan jag inte med läraren heller. Varför ska jag veta vad mössan på en jude heter typ? Och vilka kyrkor som ingår i alla religioner? NÄ ser ingen som helst mening i de, Jag protesterar genom att inte kunna de. Känns inte ens som jag bryr min om jag får ig i de. blää för de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0