Vi 4 ska ut å löpe

Sitter redo jag och min vän och väntar på Amanda och Ella, vi ska ge oss ut i det härliga vädret på en löprunda.
Vilken tur att Amanda frågade mig för idag hade jag varit för lat som oftast att ge mig ut själv.
Jag är nog egentligen väldigt lat, anledningen till att jag tränar är typ för jag inte ska rulla fram.

Ok fotboll e ju kul, men all annan träning.
Det tar emot, men att man aldrig lär sig hur jävla skönt det är efteråt, förutom i fötterna som hänger halvvägs av.

Jo den 4e löparen senni det är min mage, stor som en hel person så den förtjänar att få en egen plats.
Utan den hade jag nog varit ännu latare, eller piggare det kan man ju se hur man vill.


Kommentarer
Postat av: Amanda

din mage stor? haha.. nääe

2011-05-05 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0