blir så trött

Alltså min handledare på min praktik går bara 75 procent, men vi ska gå 140timmar, jag får ihop typ 120. Mailade min lärare och frågade om jag behövde lägga till eller om det räckte.

Fick som svar:
Hej Johanna!
Ni ska göra 140 timmar så det vore bra om du kunde lägga in några turer till. Om man missar några timmar och allt går bra för övrigt, tycker jag att det är ok, men 20 timmar är lite för stort tapp. Risken finns, om man missar för många timmar, att man inte kan bli bedömd och det är jättetråkigt när det händer.

Men vadå, då får jag lägga till dagar och då blir de ju med någon annan, det hjälper ju knappast min handledare till att bedömma mig...Så löjligt kan man inte bedömma nån på 120 h. jag hade kunnat bedömma nån på 2v.
Och desutom vissa går ju på 2 olika ställen alltså 2v på varje ställe, hur fan kan dom bedömma då...

aja är väl bara knåpa in några dagar till då. Jag längtar iaf till den 11dec. sista dagen på apu:n..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Längta till den 11 du, ja längtar till den 6 feb ;)

2011-11-07 @ 18:05:48
URL: http://mahilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0