längtan....

Hoppas dessa 4 kommande veckor går fort fort fort. Inte alls sugen på praktik. Visst jag tror det blir roligare än dom förra jag haft men gillar det ändå inte. Massa kvällar å helger utan en enda krona.
Nä jag vill ha ledigt och julmys. Pepparkaksbak å lussebullsbak. Julmusik å dricka saftglögg. Julstäda å julpynta. Å känna ledighetskänslan. Kolla på julkalendern med Romeo. Ska bli så mysigt. Tur praktiken slutar den 11e denna gång å inte som förra julen den 23e. Men vill ha praktik dagen innan julafton. Gratis likom... Eh inte jag iaf.

Kan knappt smälta att jag ska få en flicka heller, kände mig så säker på en pojk. Känns fortfarande overkligt. Idag har jag kollat igenom Romeos bebissaker igen, lite plockades upp men känns inte kul att använda hans blåa å gröna kläder nu. Och även om jag plockar upp lite så vet jag att det kommer ändå shoppas nytt när de väl gäller.
Beställde även 2 filar idag. En rosa gallerfilt å en beige fleecefilt. Å ett rosa påslakan.
Letade även efter mina amningsilägg å så jag hade förut. Hittade 2par bara. Å Romeos filtar hittade jag inte heller alla. Undra vart man lagt dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0