sista skriftliga provet utklarat

Fick tillbaka det igår och de va i sjukvård.
Fick 32 av 35. Tror dock bara det är vg, vg gränsen gick vid 31 tydligen sa nån.
Men skönt att ha de gjort iaf.
Bara ett arbete kvar i den kursen som jag håller på med.
Sen återstår ett praktiskt prov i en annan kurs, som ska innehålla en liteb pjäs typ. Känns rätt så oseriöst. Jävla pjäser jämt vi går fan ingen teaterutb.

Ledig idag men längtar tillls imån. Hoppas E å D får reda på vad de ligger i magen. Har faktiskt en känsla över att det inte kommer gå se. Drömde de inatt. Hoppas jag har fel.

Drömde även två drömmar om mig, först va de en kille i magen sen nästa dröm en tjej. hmm bara bebisdrömmar.
Återstår och se, för denna gång måste dom väl se. Tror dom gör de för den vänder å vrider å snurar hela tiden så nåt läge borde ju komma.

Idag är en tråkdag. Andreas sover han är sjuk. Jag är rastlös. orkar inte plugga.  Går bara å väntar på att denna dag ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0