idag är ingen vanlig dag..

För de är Johannas 25års dag Hurra hurra hurra!!!!
Vilken tur att jag fyllde år just idag, för då får ju jag bestämma.
Så Andreas ska men till K-dala på innebandy.:)

Jag är så dålig på bedömma de där med mat. Vi hade folk här igår och till efterrätt gjorde jag fruktsallad.
Kan säga att 8 st åt av detta. Sen har vi även ätit en gång idag.


Svårt att se, men denna skål är stoor..
Plus att vi hade coctailfrukt, kladdkaka, glass och grädde till också.
Ja va trodde jag att de skulle komma 30pers.

Så idag bjuder vi in svärföräldrarna på lite fika..bara sådär.


Ikväll ska vi ut å käka både andreas å min familj, ser jag mkt fram emot..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0