inget speciellt

Nu är det sista provet gjort, okej har ett praktiskt kvar men det känns inte så svårt.
Ett par arbeten också fast bara ett större. Och nästa vecka är det hemmaplugg som gäller (lov) så då tror jag att jag ska försöka fixa det också.
Har inte ens bestämmt 100 om vad jag ska skriva om.
Alhzeimers ?? Nä tror inte ens jag vill veta så mycket mer.
Tror det blir om kejsarsnitt.
Har även funderat på vad jag vill jobba.
Äldrevården och sjukhus bara massa sjukdomar å död.
Jag vill jobba på BB se liv. Tyvärr inte alltid men oftast.
Pratade med min BM om det, hon trodde det skulle passa mig perfekt:) fast vad ska hon annars säga. Hon fick mig å inse att visst det är långt utb, men tänk så många år du ska jobba...

Snart går jag ner på 2siffrigt...Tiden bara rusar iväg, nu får de gärna gå fort men sen kan väl tiden stanna lite, jag vill inte att dom ska bli så stora så snabbt.
November snart här. Då har jag ul att se fram emot, sen börjar praktiken. När den är slut är det mitten av dec.
Så ska man hinna julstäda, julbaka, och pynta. December går alltid jättefort.
Julklappar att slå in. Jul, nyår, trettondagscupen, sen vill jag hinna få ner allt pynt också innan bebis kommer.
Undra när den kommer. Kanske mitten på feb eller mitten på jan.

Nä nu ska jag bara njuta av att inte ha nåt jag måste göra.
städa gör jag på fredagar, ingen disk finns. Inget jag behöver plugga på idag.

Kika på lite bebiskläder kan man ju alltid göra. Vet en filt jag ska beställa frågan är bara grå el rosa, det får nog kön bestämma.

Snart kanske våran kisse är såld också. Blandade känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0