mvc

Kom precis hem från mvc. Allt såg bra ut. Lyssade på hjärtljuden, tog blodprov. socker och blodtryck.

Jämförde lite med Romeos papper när jag kom hem.
Samma vecka.
Livmodermåtten låg 1cm högre med Romeo än nu. Trots de känns magen större, så trodde att livmodern skulle va större me.
Blodtrycket med Romeo låg på 115/70 nu på 100/60.
Socker med Romeo 8,8 nu 6,7
hjärtljuden på bebis med Romeo 150 nu 148. Så rätt lika.
Nu låg ja mitt på medelkurvan med Romeo låg jag hela tiden lite över, får väl se om de fortsätter så.

Nu har jag budat hem en babybjörn bärsele från tradera. Mkt fint skick, såg ny ut och fick den till ett bra pris. Ny är ju svindyr kostar 1400??? fick ge 650. Det va något jag saknade med Romeo och ha en sån. Sen nu när man har romeo också så kan jag tänka mig den kommer användas ännu mer. Bara att gå ner ch tvätta tex eller göra i ordning mat, om man nu får en sån bebis som Romme som inte kan ligga själv och aldrig sover.

Nähe nu ska jag åka till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0