ultraljud

Jag har kommit på en utmärkt ide.
Eftersom jag fyller år på sönd så ska jag önska mig ett ultraljud i Linköping.
Bara 16mil dit trodde de va längre.
650kr kostar det och de tycker jag det är värt.
Skiter hellre i att köpa vinterskor, för jag ska veta.
Jag har bestämmt mig,  jag ska åka dit, sen om Andreas vill med eller inte får han bestämma.
Nån är det väl alltid som vill följa med annars.


Uppdatering!

Nu är det bokat!!!!!!! Woho
Den 11/11...
Någon som vill följa med och ha hand om Romme under tiden eller nån som kan vara barnvakt den dagen?
Funderar på att skita i ullared å handla lite i linköping då ist...
Tror Andreas blir nöjd av de beslutet me..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kan följa med och ta hand om han under tiden :D

2011-10-25 @ 13:11:03
URL: http://mahilda.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Fast kom på att jag nog ska handla julklappar me så kanske bättre han är hemma

2011-10-25 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0