v 25 (24+4)

Datan är tillbaka och är förhoppningsvis hel...Å jag är tillbaka.
Tiden rusar iväg går snart in i v 26 redan.

Romeo är lämnad på dagis och jag har städat.
Igår gjorde jag klart ett av mina arbeten, kan säga att jag började igår med, satt typ 4-5 timmar med paus för att hämta Romme på dagis.. Skönt att ha de gjort. Kan säga att min rygg värkte efter de.
Idag ska jag ta en liten titt på kommande prov som är nästa vecka. Som handlar om slangar kan man säga. Andningvård, enteral och perenteral nutrition, katerter och dialys typ. Sen tar jag helg...




Ja det är ju inte bara magen som växer om man säger så.
Ryggfett under bhn finns de gott om likaså lår.. Hej hej celluliter säger ja.
Men men de är de värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0