8dagar

Nu har allt kommit igång i skolan och jag känner mig redan lite stressad över allt som ska göras.
Prov nästa vecka som är stoort.
Började kolla på de idag så 1v på mig de ska nog gå bra om jag tar mig tid till att läsa varje dag. Veckan efter de ett rätt stort prov igen.

Men de stora måstet denna v är att ringa BB/förlosningen om praktikplats, har skjutit upp de nu i 2v för jag e för feg för att ringa. Drar mig in i de sista.
Men vore en lättnad att ha de gjort.

Sen ska jag komma på ett arbete jag ska skriva om, typ vad som. Hade tänkt nåt inom graviditet förlossning men känns rätt svårt att hitta fakta om de.
Så funderar på njur eller prostatacancer.

8dagar kvar nedräkning..Åh längtar.

Nu ska vi ta oss en promenad hela familjen iaf. Rör mig alldeles för dåligt tycker inte riktigt jag har tid eller så är jag dyngtrött efter skolan, matlagning, handling å allt vad man måste göra först.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du klarar att ringa! När du sen har gjort det så tycker du att det inte alls va så farligt!!Bara att va sig själv. Alla är barn i början! Tänk på vad jag har sagt:Att jag också var precis likadan. Det är en vanesak, som går bättre ju mer du tränar!!Puss.

2011-09-14 @ 22:40:09
Postat av: johanna

har ringt nu. fick inte va där bara på gyn, men då fick vi gå över lite på bb å de också, så ska bara ringa barn också då så vi kan va två v på vadera ställe å sen skifta.

2011-09-15 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0