glukosbelastning

Är bland det äckligaste man kan dricka. Tänk er ett glas vatten med 1dl socker i. På fastande mage dessutom. Jag som mår illa redan innan bara för att jag inte fick äta.
Varje klunk jag tog fick jag anstränga mig för att inte spy.
Sen när sockret höjs, man blir svett mår illa å yr i huvudet.
Bara en fåtölj att sitta i också, men jag knölande mig ner så gott jag kunde med jackn som kudde. Tror knappt jag rörde mig ur fläcken, endast för att byta sida då å då. Så fort jag kollade upp så snurrade det till i huvudet.
Nu är jag iaf hemma men mår inge vidare, tror hela dan är förstörd av de där.
Tur man har bara 1h i skolan idag. Plugga tänkte jag göra, det kan jag ju glömma just nu.

Men iaf.Man tar sockret efter 2h. 10.0 är gränsen för gravdiab. Jag hade 9,4 9,5. Gränsen men ändå inte över, skönt. Men måste ändå tänka på maten.
Med Romme tror jag att jag hade 10,1 10,2.
Deras mätare mäter högre än min.
Tog direkt när jag kom hem, vilket va 2h efter sista klunken exakt. Hade då 8,0.

Tror jag ska göra om det i v 30 igen.
Nu ser jag fram emot näste besök.
UL på tors.
Drömde förresten i natt för 3e gången att det va en kille..
Det ÄR en kille va så säkra.

V21 idag me, ska försöka komma ihåg att slänga upp en magbild sen.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Usch...lider med dig. O väntar spänt på ul jag med :)

2011-09-19 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0