sjuhelvetes färd

Äntligen hemma igen.
Jo såhär är det, Romeo och jag packade in oss i bilen och åkte mot Gamleby, när vi kom dit så såg jag en plan men inget folk på så jag letade vidare. Tänkte att måste finnas en till då. Så jag körde runt runt, frågade efter vägen å letade i 20min.
Sen tog jag upp telefon för och kolla på smålandsfotbollen vad planen hette, bara det att matchen va inte alls i gamleby utan i Rumskulla.
Aha tänkte jag och slog in Rumskulla på telefon.
Följde den satans iphonens vägledning och kom yttligare 20 min ut i bushen. Började ana det att telefonjäveln har visat mig fel.
Kollade adressen till Rumskulla och dom spelade i Rumskulla som ligger i södra vi inte utanför V-vik som jag trodde.
Fanns faktiskt 2...
Där satt jag långt ute i bushen men Romeo som frågade vart pappa va, ja de undrar jag me sa ja.
Gråtfärdig va ja me å trodde knappt jag skulle hitta hem igen..

Men nu sitter jag här och tänker aldrig mer åka på en bortmatch utan att kolla upp adress å väg till punkt och pricka..

behöver jag säga att det inte blev nån fotboll.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Pulla då....

2011-09-18 @ 20:44:13
Postat av: Amanda

johanna lilla =)

2011-09-19 @ 23:59:42
Postat av: johanna

ja amanda tycker den historian låter precis som den skulle komma från dig:)

2011-09-21 @ 16:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0