Vila i frid!

Tänker såklart på flygkraschen, och Stefan Liv. Jag kan fortfarande inte förstå att det hänt. Går omkring med en stor klump i bröstet, kan inte sova och har ont i magen.
Satt och grät i skolan idag när jag läste på aftonbladet om honom. Kollade bilder..
Sen börjar jag tänka på hans fru och små barn och börjar gråta ännu mer.
Tänk hans pojkar som undrar vart pappa är. 4år är väl den ena hur förklarar man för en sån. Fy fan.
Alla mina tankar går till hans familj, det är trots allt dom som har det jobbigast. Kan inte ens tänka mig in i de hur svår tid dom har framför sig.
Vill inte tänka mer på detta men kan inte sluta.
Jag hoppas fortfarande på att det bara är en dröm. Jag hoppas att han står nästa gång tre kronor spelar.

Om inte annat så hoppas jag att hans själ hittar hem till Jönköping så han kan vara hos sin familj ist för i Ryssland.
Hoppas att hans familj får tecken på att han fortfarande är med dom.
Vila i frid Stefan Liv!
......................................................................................................

På tal om annat så har vi äntligen fått tillbaka internet.
Men bara ett problem. Måste ha en kod för att vi ska kunna ha det trådlöst.
Sitter just nu i hallen med datan i knät på golvet inte vidare skönt.

Nu ska jag åka och hämta min lilla plutt på dagis, hoppas han har varit snäll idag, tror minsann att han har blivit lite herre på täppan nu när alla små kommit och stora gått.
De märks, han är lite elak ibland mot dom.
Han ger väl igen för alla rivmärke å bitmärke han hade förra terminen.
Lilla gull.

Ta vara på era nära och kära livet kan vända snabbt.

Imån när vi åker iväg så ska jag nog ta med min min L-ABC häfte vi fick idag. Livsfarligt läge, andning, blödning, chock.
Sånt skulle alla få lära sig tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0