Typiskt

Så typiskt, va på intersport å gjorde en löpanalys för att se vilka skor som passar mig bäst. Velade mellan 3 st. 2 av dom passade mig egentligen bäst men va också ett par hundra dyrare. Men jag behövde tydligen mkt stöd.
Iaf slutade det med mellanklassen 1400 plus att jag har 20% vad bli det då?
( hur fan ska jag klara matte b)
( när fan behöver en barnmorska använda sig utav matte b)

Men dom skorna fanns ju såklart inte hemma i min storlek. Typiskt. Vänta 2 v.
Får dessutom springa med dom 30 dagar å lämna tillbaka om jag inte är nöjd. Det är bra tycker jag. Är ju rätt omöjligt å känna i affären joggandes runt runt om dom är sköna.
Dom passar iaf mitt löpsteg, hoppas dom passar foten lika bra.

Puss å godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0