20

Idag är det 20 dagar till beräknat. Om 3 dagar kom Romme. Eller satt ju igång när det va 18 kvar.
Börjar tro mer å mer på att jag kommer få gå över denna gång ist.
Och det kanske är bra att tro det och inte gå och förvänta sig tidigare då blir väntan så lång.
Och dessutom varför skulle hon komma tidigare bara för Romeo gjorde de, alla graviditeter är ju olika.

Jag har iaf inbokat saker varje dag denna vecka det är ju skönt.
Börjar bli långtråkigt att gå här hemma själv hela dagarna, men samtidigt är jag trött och orkar inte göra allt för mycket heller.

Kollat igenom en massa bilder på Romeo när han va liten. Det går så fort.
Jag undrar hur man kan älska någon så mycket. Och snart 2st att älska så mycket. Men de sägs ju att kärleken blir större ju mer man slösar så det går nog.

Det finns ett radhus på hemnet jag är sugen på. Varit länge. Men samtidigt är jag osäker. Eftersom det är radhus. Liten trädgård. Men å andra sidan är jag ingen trädgårdsmänniska som vill ha en trädgård att sköta. Men vill ändå ha plats för leka.
Och sen är det 3 våningar. Kan bli jobbigt med så mkt trappor. Men småbarn å städa.
Annars är det fint. Varit ute länge, så nåt fel är det väl på att. Eller varför vill ingen ha det. det är ju fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0