besök hos BM

Förhoppningsvis var det de sista besöket, men de har jag ju hoppats dom sista två gångerna med.
Hon gissade på vikten vid fullgången graviditet. 4025g. Får väl se hur nära en bm är.

Nästa tid om 2v, snälla bebis kom innan dess.
Den här jävla mensvärken har jag haft i flera veckor men den blir ju aldrig värre.
Blir så besviken varje gång jag vaknar på morgonen och inget har hänt,inte inatt heller.
Och varje gång jag nyser så hoppas jag att det ska börja rinna mellan benen. Det va ju så det började med Romeo.
Och varje gånga jag går på toa så hoppas jag på slemproppen.
Lika besviken varje gång.

Hur som helst en dag närmare kommer jag ju iaf varje dag när det än blir.
6dagar till bf idag iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...du är då för söt :) En stor tjej då !O bara nys på .

2012-01-31 @ 20:15:46
Postat av: Mamsen

Skrev ju Mamsen , men det försvann

2012-01-31 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0