vad säger man ? Examen?

Säger man examen även om man slutar komvux?
Det låter bäst, jag tar examen imorgon.
Åtminstonde får jag en utbildning på papper, vilket är mina betyg.
Jag kommer sakna skolan, det är skönt att gå i skolan, vi har haft världens bästa schema även om det har varit tufft ibland så är de skönt.


Ni som har tänkt å köpa nåt till bebisen å tänker gud va svårt, vad ska vi köpa. Har dom det? blablabla..
Presentkort på polarn å pyret går alltid hem. :)
Åh va kul. Tänk om alla i våra familjer å kanske några vänner köper bebiskläder, det blir ganske mycket. Hoppas inte alla vill köpa typ 56 då hinner vi väl inte använda allt..
Vilket problem va.
Och vilka förväntningar jag har på att få kläder hahaha...

Nu ska jag slänga mig i soffan å ta vara på ensamheten.
Romeo är på dagis till 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0