ny energi

Idag känner jag mig rätt pigg.
Tilia åt halv 8 igår somnade runt halv nio tror ja. Sen väckte jag henne vid 10 å gav henne ersättning i hopp om att hon skulle sova längre. Men eftersom hn va trött så åt hn bara halva. Somna m direkt å sov sen 2 tror ja. nej tänkte ja. För hon brukar bara sova länge första gången efter mat sedan vakna varannan timme, men hon somnade om å sov till halv 7. Så gött..MEN Romeo har vaknat ett antal gånger han somnar om fort men vaknar ofta å jag somnar ju tyvärr inte om lika fort.

Så idag va lägenheten dammsugad torkad å dammad kl 8.00 de ni.
All disk e väck. Vi har varit i lekparken å ätit lunch nu kan ja koppla av å njuta av rent hem å fint väder.
Jag älskar nystädat hem jag blir deprimerad annars. Jag måste ha nytorkat golv varje helg annars mår ja inte bra, får nästan lite panik när Romeo drar ut saker i vardagsrummet, smular på golvet eller drar in grus...
Visar det såklart inte..
Det kunde man inte tro för några år sen att jag skulle bli pedant.
Stör mig så dant på Andreas när han tar filten som jag så fint vikt ihop. alltså har jag blivit störd eller?

Oj Romeo har däckat i soffan, förklarar hans gnäll vid maten. Men går man upp kl 6 så. Tilia sover me, om man skulle försöka lägga henne då å ta en dusch. behöver de.men hade ju tänkt ta en långprommis sen å då blir jag ju ändå svett..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag är förvånad.

2012-03-25 @ 15:17:37
Postat av: Andreas

som jag kämpat med dig slarvmaja:)

2012-03-29 @ 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0