bröllop/dop

Har inte s många bilder än, våran kamera gick sönder så måste försöka få ut minneskortet å få in dom i datan hur man nu gör det.

Måste även skaffa ett usb så jag kan få alla bilder peter tog.
Måste hitta ett fint att förstora. Men kom på de bakgrunden är ju inte så fin direkt, går det klippa bort när man förstorar?

Sen måste jag framkalla kort snart, ligger långt efter i albumet å i första året böckerna. Kommer inte ens ihåg Tilias första skratt å när hon sov hel natt osv.

Nä jag gillar inte mig på detta kort men typ de enda på Tilia.









Mer bilder från dop kommer..

Måste få tag i eller låna en kamera snart me. Annars försvinner flera månader av Tilias första år innan vi hunnit köpa ny.
Nån som har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0