Det går visst emot mig

Alltså, Nelly brukar alltid ha snabba leveranser typ 2 dagar. Men nu när det är viktigt å brått då såklart ska se sölas.
Beställde i måndags och jag måste bara ha den idag. Dop på lördag annars får jag haka på mamma å gå naken, då slipper man iaf kläder som sitter åt skaver eller valkas.

Å idag ska vi träffa prällen, får jag inte som jag vill ska jag skälla ut han. Önskade egna låtar jag ville ha men dom sa han inget om när vi gick igenom programmet utan han skulle ha in massa jävla psalmer ist. Jag vill inte ha psalmer, en kan jag gå med på med inte 3. Hallå mina låtar då? Vad hände med VÅRAT dop? Han gick igenom programmet å sa typ här kommer en psalm in å här..Jag höll på å sprypa han. Han skiter i vad vi sagt.
Men idag ska jag fan stå på mig, eller åtminstone så ska jag be Andreas säga till...
Fega jag, skärpning Johanna.


Å En sak till som irriterar mig. Skulle beställa en tårta extra för mammas räcker inte. Tänkte att man skulle få välja å vraka mellan massa goda mousser å ha i tårtan i alla möjliga smaker.
Nähe Prinsesstårta ( vanlig äcklig sylt å ett ton grädde) chokladtårta eller sommartårta. Hallå ett konditori.
Tänk passionsmousse eller vit chokladmousse eller tobleronefluff. Ja vad som helst.
Hade jag bara haft tid hade jag bakat sjäv, får bli till Romeos 3årskalas om 2 mån ist.
DISS till flanadens konditori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0