Nytt namn

Idag kom brevet från Skatteverket, nu heter jag Johanna Olbers. Alltså jag funderar allvarligt på att lägga till Olsson igen. Jag saknar mitt namn. Känns som jag inte finns längre. Johanna Olsson finns inte längre det är ju hon som är jag.
Är det normalt å känna så i början eller?
Började tom gråta förut för att jag saknade mitt namn. Känns ungefär som när greyzan flyttade. Saknaden. Å nu börjar jag nästan gråta igen för jag kom å tänka på greyz. Hade nästan glömt henne faktiskt.
Idag är jag trött tröttare tröttast. Har iof varit hela veckan. Undra om det är tröttheten som får mig tjuta för ett efternamn eller är jag bara knäpp?

Skulle göra vad som helst just nu för att få sova en hel natt. Romeo har börjat gå upp å skrika på nätterna igen. Tilia har också börjat vakna oftare. Tur Romeo har börjat bli otrotsig iaf med undantag för idag då han bara gnällt.

Va tvungen å klaga lite idag bara. Ska springa sen även om jag e dötrött å opepp. Men då förtjänar jag en stor godispåse å en ny blomma iaf.

Ångest att jag inte hunnit städa idag heller. Å att de står typ 5 flyttkartonger uppe å ser fult ut. Å hatar stök blir depp

Nä får försöka mysa med min tjuriga gnälliga trotsiga tjatiga pojk innan han åker till morfar för jag vet att jag kommer sakna ihjäl mig hur gnällig han än må vara.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Knäna ser visst också blå ut men det är bara smuts sen lekparken.

2012-05-25 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0